Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Sony Alpha – lustrzanka z fukcją nagrywania filmów

Witam mam pytanie odnośnie aparatu sony alpha z przezroczystym lustrem czy mógł by Pan podpowiedzieć mi coś na ten temat jestem posiadaczem sony alpha 200 (początkującym) i myślę o zakupie nowszego modelu z funkcja nagrywania filmów problem w tym ze posiadają one te nowa technologie translucent mirror i niewiele o tym wiem z góry dziękuje za odpowiedz na pytanie i pozdrawiam. Ewentualna odpowiedz można również kierować na maila.

a200

Admin:
Witam, niestety też jestem daleko w tyle jeśli chodzi o te nowe technologie, także nie potrafię Panu doradzi

Jakby ktoś chciał się podzielić swoją opinią na temat tego systemu to chętnie opublikuję.

Powiązane wpisy:

komentarze 3 to “Sony Alpha – lustrzanka z fukcją nagrywania filmów”

  1. Jak wszystko inne taki półprzezroczyste lustra mają swoje wady i zalety, proponuję poczytać jakieś testy.

  2. Dla mnie lustra z funkcją nagrywania filmów to już nie lustrzanki, a komercyjne hybrydy

  3. Wiesz Witek z założenia to wszystkie aparaty są produkowane w celach komercyjnych.


Skomentuj

