Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Zmiana konta na Nest Bank – moja opinia

Musiałem nieco zaktualizować ten wpis, bowiem ku mojemu zaskoczeniu, bank którego ofertą konta byłem zachwycony nagle po dwóch latach istnienia zmienił nazwę na całkowicie nową. Mowa tu oczywiście o Banku Smart.

Jakiś czas temu jak mBank zaczął podnosić opłaty do karty i warunki dotyczące minimalnych transakcji bezgotówkowych w celu uniknięcia tej coraz większej opłaty, postanowiłem zlikwidować kartę i zmienić bank, bo ogólnie mało płacę kartą. Zacząłem szukać jakiegoś darmowego konta z darmową kartą.

Nie znalazłem ich za wiele bo podówczas raptem dwa i zdecydowałem się na bank Smart.

Niedawno otrzymałem informację, że Bank Smart przestaje istnieć i zastąpi go nowy Nest Bank, no to pomyślałem znowu koniec z darmowym kontem, ale okazało się, że Nest Bank utrzymał ofertę darmowego konta bez warunków.

Dodatkowo pojawiło się kilka nowych ciekawych ofert lokat. Między innymi lokata Witaj na 4% na 3 miesiące, z której niestety nie skorzystam, bo jest tylko dla nowych klientów, którzy założyli konto w Nest Banku, a moje zostało przeniesione. Jednak pojawiły się  też inne nowe lokaty np. dla nowych środków, aczkolwiek już nie tak atrakcyjne jak lokata Witaj.

Kolejną ciekawostką jest konto rodzinne oszczędności, gdzie oprócz bazowego oprocentowania, dostajemy na konice roku premię, która zaczyna się od 2% i z każdym rokiem rośnie o 1%. Dodatkowo za każde dziecko dostajemy kolejny 1% do premii. Maksymalnie możemy zyskać +4% za czwórkę dzieci. Konto to na pierwszy rzut oka wydaje się świetne, ale ma pewne mankamenty. Mianowicie premią objęte są tylko środki z danego roku oszczędzania. Szczegółowo opiszę to konto w wolnej chwili, ale to już na moim blogu finansowym.

Ogólnie nowy Nest Bank wg mojej opinie jest bardzo fajny. Wśród nowości pojawiły się też darmowe wpłatomaty Euronetu, co rozwiązuje problem i dylemat gdzie wpłacać pieniądze na konto, który towarzyszył rachunkom w banku Smart.

konto-nest-bank

O Nest Banku napisałem już dwa artykuły na moim blogu finansowym, także jak kogoś interesuje zmiana konta na darmowe bez warunków, to zapraszam do lektury.

NEST Bank – opinie – konto osobiste ROR Lokata Witaj….
https://antyranking.blogspot.com/2016/12/nest-bank-opinie-konto-ror-osobiste.html.

Powiązane wpisy:

Brak odpowiedzi to “Zmiana konta na Nest Bank – moja opinia”

Skomentuj

