Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Pożyczka Extraportfel za darmo – moja opinia i drugi test

Jako że z Vivusem się udało, to postanowiłem przeprowadzić drugi test z darmową pożyczką, tym razem w innej firmie. Akurat się tak złożyło, że mi brakowało 300 zł do obiektywu z Allegro, a wypłata dopiero za 2 tygodnie.

No więc tak tym razem wybór padł na Extraportfel. Firma oferuje podobnie jak Vivus pierwszą pożyczkę za darmo. Kwota tej pożyczki jest ograniczona do 2 tys. zł, czyli mniej niż w Vivusie gdzie jest 2500 zł. W każdym razie tyle nie potrzebowałem. Z kolei w Extra Portfel jest dostępny dłuższy okres spłaty pierwszej darmowej pożyczki, bowiem wynosi 45 dni, a w Vivus 30 dni.

Wybrałem maksymalny mimo, że spokojnie mi wystarczyłyby 3 tygodnie, bo z założenia i tak miałem oddać tyle ile pożyczyłem, więc nie robiło mi to różnicy.

Nie wiem jak jest w przypadku większych kwot, ale te 300 zł mi pożyczyli bez problemu, oddałem po dwóch tygodniach równe 300 zł. Czyli ogólnie to działa. Całkiem ciekawy patent, można pożyczyć pieniądze za darmo za każdym razem w innej firmie. Te oferty pojawiają się prawdopodobnie w wyniku bardzo dużej konkurencji na tym rynku. Oczywiście strach pomyśleć co by było, gdybym nie spłaci tej pożyczki w terminie. Jak patrzyłem na RRSO dla pożyczki poza promocją to się przeraziłem. Jeszcze większe niż w Vivusie. Także nie polecam takich zabaw osobom, które wiedzą, że może im się zdarzyć poślizg w spłacie. Pewnie właśnie na takich zarabiają tego typu firmy. Jak ktoś jednak jest odpowiedzialny i wie co robi, to rzeczywiście dzisiaj można pożyczyć niewielką kwotę na krótki okres całkiem za darmo. Nie trzeba się prosić znajomych. Tylko trzeba mieć głowę na karku i być skrupulatnym w kwestii spłacania.

pozyczka-extraportfel

Aktualizacja:
Niedawno przygotowałem analizę tej pożyczki na moim blogu finansowym:
Darmowa Pożycza Extra Porftel – opinia na blogu finansowym
Opinia o Extraportfel: Pożyczka darmowa na 45 dni
Poza moją opinią o Extra Portfel możecie tam też przeczytać jak skorzystać z tej darmowej pożyczki.

Powiązane wpisy

komentarze 2 to “Pożyczka Extraportfel za darmo – moja opinia i drugi test”

  1. Ty jesteś niby taki biorący pożyczki z głową, jakbyś tak miał, to byś nie brał pożyczek.

  2. A czemu nie, ja tylko opisałem, że da się pożyczyć pieniądze za darmo i jak się to robi rozsądnie, to jest to ciekawa opcja i tyle. Nikogo nie nakłaniam do pożyczania pieniędzy. Z resztą podkreśliłem ten fakt, że nie jest to dobre rozwiązanie dla osób, które mogą mieć problem ze spłatą, bo na takich właśnie zarabiają takie firmy, a po tym ile ich powstaje ostatnio widać, że nie brakuje takich osób.


Skomentuj

