Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Chyba będę musiał ustawić jakiś autoresponder dla pytań dotyczących wyboru aparatu

Dzisiaj znowu dostałem pytanie jaki aparat wybrać. Już w sumie nie mam siły odpowiadać, poza tym nie znam tych modeli, może ktoś z was pomoże…

Witam serdecznie, zwracam się do Pana z uprzejma prośbą o pomoc w wyborze mojego wymarzonego aparatu cyfrowego jako do znawcy tematu i specjalisty gdyż przesyt jest na necie pseudo znawców i „doradców”. Każdy zachwala swoje, każdy wie lepiej a ja potrzebuje pomocy i fachowej dorady dlatego jeszcze raz bardzo serdecznie proszę o pomoc i poświęcenie mi chwilki za co już teraz z góry dziękuje. Jestem totalnym amatorem, który chce spróbować sił i czerpać przyjemność z robionych przez siebie zdjęć. Będą to zdjęcia typowo rodzinne czyli: wakacje, śluby, chrzty, wypady weekendowe. Zależy mi na dobrej jakości zdjęć ( na dobry początek dobrze byłoby aby był dobry automat zanim okiełzam możliwości aparatu ) jak również możliwość robienia krótkich 5-10min.filmików. Kasę jaką zamierzam przeznaczyć na zakup tego aparatu to max 2000 zł. Nie interesuje mnie w ogóle zakup lustrzanki gdyż to drogi gips w dłuższej perspektywie. Aparaty które wzbudziły moje zainteresowanie i nad którymi się zastanawiam to:
– sony cyber-shot DSC HX 200
– panasonic lumix DMC FZ 150
Bardzo proszę o pomoc i doradę w wyborze.

Niestety nie jestem na bieżąco jeśli chodzi o nowe modele, za szybko się zmieniają. Jak ktoś zna te modele to piszcie co o nich myślicie to mu odpiszemy.

Brak odpowiedzi to “Chyba będę musiał ustawić jakiś autoresponder dla pytań dotyczących wyboru aparatu”

Skomentuj

