Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Niedrogie opony używane – Gdzie kupić?

Wie ktoś może gdzie we Wrocławiu można kupić opony używane? Muszę wymienić letni zestaw, a nowe trochę drogie. Nie wiem czy warto kupować używane przez internet, bo z jednej strony niby dużo tańsze, ale też na zdjęciu wszystkiego nie widać i trudno określić, na ile są zużyte. Znalazłem jedne sklep sprzedający opony używane z Wrocławia, który podaje od razu poziom zużycia bieżnika. Szukałem w Googlach i w sumie nie ma tego za wiele. Ten jeden sklep co znalazłem to tam gdzieś dalej był, a u góry jakieś dziwne firmy z stronami firmowymi, przy których ten blog wygląda na mistrzostwo designerskie, a przecież to gotowy szablon ;). Nie wiem od takiej firmy, która ma stronę zrobioną przez syna właściciela na lekcji informatyki w podstawówce i stoi na darmowej domenie republiki, to bym raczej nie kupił niczego. No i takie coś się pojawia na dzisiaj na pierwszym miejscu w Googlach na słowa kluczowe. Efekt nowych „ulepszonych” algorytmów.

Znacie może jakieś stacjonarne hurtownie i sklepy sprzedające opony używane. Wrocław to w końcu wielkie miasto na pewno jest tego sporo, tylko nie wiem gdzie. Może się wybiorę na jakąś autogiełdę.

Różnica w cenie nowej opony i używanej jest olbrzymia, a niektórzy ludzie zmieniają opony  co 2 lata, co mnie nie co dziwi, ale można dzięki temu kupić tanio zestaw z bardzo dobrym bieżnikiem. Ja zmieniam bo już muszę. Mam bieżnik wytarty już prawie do poziomu tych takich wskaźników. Nie wiem czy wiecie, ale wiele opon ma takie małe „wskaźniki”  przecinające wykrój bieżnika i gdy się zrównają z powierzchnią to trzeba natychmiast wymień. Ja już mam tak prawie na równo.

Powiązane wpisy:

Brak odpowiedzi to “Niedrogie opony używane – Gdzie kupić?”

Skomentuj

