Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Rozmowa z Marcinem

Yo, co tam za wielką wodą? Piszę, bo chciałem Ci podziękować za buty i inne części garderoby. Gdzieś czytałem coś tam, że mają znosić wizy dla Polaków, efekt pewnie będzie jak zwykle 😉
Pozdrawiam

siema, nie ma sprawy, miał bym nadbagaż. Słyszałem, że szykują się zamieszki w związku z cenami paliwa, chyba ich pogięło od spodu? U mnie leci pracuje, ćwiczę, schudłem 10 kg i mam plan jeszcze 10 polecieć ale powoli, żeby nie było efektu yo-yo hehe
pozdrawiam

Tam jakieś małe protesty, ale ogólnie to pomoże tylko jak ludzie zaczną chodzić piechotą zamiast autem jeździć. Chociaż chyba odrobinkę staniało, ale malutko. Nie przesadzaj tam z tym chudnięciem, bo w szpitalu jeszcze wylądujesz 10kg tak szybko to jest dużo chyba.

Siemasz nie wiem, czy ona powiedziała Ci o butach, które tam zostawiłem, takie czarne sneakersy, myślę że powinny pasować. U mnie jakoś leci, nadal chudnę, ale już nie w tak szybkim tempie. Mniej więcej 0,5 kg tygodniowo i ważę 87kg ze 103-ech więc nieźle mi sadła ubyło. W poniedziałek bylem u prawnika i dowiedziałem się ze sponsorowanie zajmie do 6-ciu lat, wiec niedobrze i znowu wracam do punktu wyjścia.

Aż do lipca muszę mieszkać z mama, a później mam w planach remont mieszkania wiec muszę wszystko dograć, i znaleźć jakąś ekipę do położenia podłóg. No i tak to wygląda, pogoda w miarę dobra, bylem poserfować tydzień temu, bo w końcu mogę zmieścić się w wetsuit trochę bywało ciężko, ale wspaniale było znowu się tam znaleźć, pełno delfinów widziałem.
no nic kończę pozdrów mamę i trzymajcie się !!!

