Fotografia i inne hobby
Fotografia obiektywy lampy led retusz i obróbka zdjęć oraz aktualne zagadnienia które mnie interesują

Różne

Otrzymałem wiadomość od Pana Pawła, że nie dotarła do Pana nasza odpowiedź na Pana zapytanie, którą wysłałem w weekend. Także poniżej załączam jeszcze raz treść tamtego maila. Możliwe, że mail nie doszedł albo wpadł do spamu, togo też powodu chciałem Pana poprosić o jakiekolwiek potwierdzenie, że ta wiadomość do Pana dotarła.

Treść pierwszego maila:

Witam Serdecznie,

Pan Paweł wspominał, że będzie Pan do nas pisał.
Ogólnie rzecz biorąc nie można pozycjonować tylko jednej frazy (słowo kluczowe) – może to spowodować filtr w Google (strona spada w „otchłań” wyników) za nienaturalne linkowanie. Zwykle zalecamy te 6 fraz min. sporadycznie 4, ale to już rzadziej. Nawet oprócz tych pozycjonowanych fraz zawsze dodajemy jakieś inne dodatkowe linki z pokrewnymi frazami, za które klient nie płaci, po to właśnie żeby bardziej zróżnicować linkowanie – nie służą one pozycjonowaniu wybranych przez klienta fraz, ale nadają ogólnej „siły” domenie i sprawiają, że linkowanie jest bardziej naturalne.

Żeby wycenić konkretnie frazę muszę przeprowadzić dokładną analizę wyników i konkurencji, cena zleżeć też będzie od ogółu fraz, które Pan by wybrał.

Stronę trzeba by było odpowiednio przygotować – zoptymalizować pod roboty, ułożyć teksty (przy frazach regionalnych bywa to problematyczne), tytuły itp. ale to już jest za darmo w ramach usługi.

Pozdrawiam

Witam

Z Pawłem rozmawiałem wczoraj rano jeszcze przed sprawdzeniem poczty a dopiero później odebrałem maila od Państwa.
Proszę mi napisać jak to wygląda z płatnościami? Czy płacę od razu czy dopiero jak strona pojawi się wyżej w wyszukiwarce?
Myślę że będę zainteresowany więc proszę o więcej informacji co na początek ode mnie potrzebujecie?

Witam,
potrzebowalibyśmy dostępu do ftp, żeby zoptymalizować i przygotować stronę. Możemy to zrobić w dwojaki sposób – ja mogę Panu przysyłać informacje co trzeba wprowadzić na stronę, a Pan to wprowadza we własnym zakresie albo ja to Panu wprowadzę (nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami) – i myślę, że to jest lepsze rozwiązanie, bo np. Pan Paweł jest informatykiem i sam potrafi edytować kod, a nie wiem jak to wygląda u Pana, więc jak ja to zrobię, to nie byłoby to problematyczne i nie musiałby Pan kontaktować się z firmą projektującą stronę, która pewnie by chciała dodatkowe
opłaty za wprowadzanie zmian.

Znając już frazy ułożę Panu tekst na stronę główną i prawdopodobnie na podstronę – oczywiście może Pan ten tekst sobie modyfikować dowolnie. Ja tylko zadbam o to by pojawiały się w nim frazy kluczowe – jest to dość problematyczne.

Co do płatności, to szczerze powiedziawszy jakiś czas temu odeszliśmy od takich umów jak ma Pan Paweł – czyli od pierwszej strony wyników, bo w efekcie wychodzi to na to, że po pierwsze przez kilka miesięcy pracujemy za darmo (bo „świeżą” stronę trzeba bardzo delikatnie linkować”), a po drugie wymusza to na nas pośpiech w celu jak najszybszego wprowadzenia strony na pierwszą stronę wyników, a pośpiech jest tu bardzo nie wskazany ze względu na ryzyko kar od Google za nadmierny i nienaturalny przyrost linków, także wolimy robić to odrobinę wolniej, ale bezpieczniej. Jednak, jako że jest Pan z polecenia od Pana Pawła to postaramy się Panu zaproponować jakieś korzystne dla Pana rozwiązanie, tak żeby Pan na początku nie płacił, tylko że muszę to skonsultować.

Jest jeszcze jedna kwestia, choć może to zabrzmi „antymarketingowo”, ale nie lubimy mamić klientów cudami, jak to robią niektóre firmy, które potem się nie wywiązują ze swoich zobowiązań i przede wszystkim cenimy szczerość w kontaktach z klientem. Muszę Pana zapytać, czy wie Pan, że to jest powolny i żmudny proces wymagający delikatności i systematycznego, sukcesywnego działania. Pytam o to ze względu na fakt, że zwykle wiążemy się z klientami na lata (jak na razie wszyscy są zadowolenie :-)), ale chciałbym wiedzieć, czy myśli Pan o tym pozycjonowaniu poważnie, bo w sytuacji, w której chciałby Pan się wycofywać z jakichś ustaleń – to jest to dla nas bardzo niekorzystne i w takich wypadkach ogrom naszej pracy idzie, że tak powiem na marne.

